horsesbyellenandjulia

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Ellen & Julia - 12 mars 2014 18:52

Hejsan. Ellen här igen.


Känner att jag har skrivit många inlägg idag^^


Iallafall, så går vi till ämnet. Min kamera. Min kamera är en Canon eos 1000d^^

Ja, det kommer komma mycket bättre bilder på t.ex Beauty, La Luna m.m


In Love<3


Bild:

   HÄÄST!!


Det var allt för denna gång, kommer blogga imon<3


//Ellen

Av Ellen & Julia - 12 mars 2014 17:54

Ellen här^^

Här kommer en film när Julia hoppar^^

Detta var dem"små" hindrena, hon hoppade högre^^


Hon har riktigt bra sits, står upp och är fantastisk *^*


Hoppas ni gillar detta inlägg.


Julia kanske ska följa med när jag rider dressyr imorgon^^


//Ellen

Av Ellen & Julia - 12 mars 2014 15:55

   Ellen här^^

Ridnig imon + provsvar på engelskadiagnosen, är så nervös.

Det var ett "litet" prov, på bara två sidor, och jag kä´nde att det gick bra, men jag vet att jag kommer att ha fel :( Kom bara inte på :(


Max 37 kunde man ha^^ Jag kommer att ha: 34/35?


På fredag har vi ett "stort" matteprov >:(


Hatar Matte


Tror att jag kommer rida Pricken (aldrig ridit :o), Doris, Gypsy (heller aldrig ridit :o) eller Astro^^


Mest av allt vill jag ju rida Beauty :)


TAACK TILL ALLA SOM TITTAR^^


Before:  

After:   


Gillar ni nya designen?

//Ellen

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej♥

Detta är en hästblogg som drivs utav Ellen & Julia.

Vi kommer lägga upp texter/bilder på våra favorithästar, Beauty & Haiwatha (Ellen) & La Luna (Julia)

Hoppas ni gillar bloggen^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards